آموزش تعمیر ماینر, معرفی ماینرها

معرفی واتس ماینر M20s

واتس ماینر M20s

معرفی واتس ماینر M20s


 

در دهه گذشته، ارزهای دیجیتال به عنوان یک پدیده اقتصادی نوظهور به شدت محبوب شده اند. از جمله این ارزها، بیت‌کوین به عنوان پیشوای این حرکت اقتصادی شناخته می شود. استخراج این ارزها، به ویژه با استفاده از دستگاه‌هایامروزه کارشناسان حوزه اقتصاد بر این باورند که ارزهای دیجیتال، به عنوان ابزارهای مالی مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین، در آینده جایگزینی برای ارزهای سنتی خواهند بود. یکی از ارزهای دیجیتال پرکاربرد، بیت‌کوین است که بر اساس تکنولوژی بلاکچین و امنیت کریپتوگرافی عمومی اداره می‌شود. ارزهای دیگر نیز، مانند اتریوم، لایت‌کوین و آلت‌کوین، امکانات ویژه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهند.

در زمینه ماینینگ ارزهای دیجیتال، دستگاه‌های واتس ماینر نقش اساسی دارند. واتس ماینر M20s یکی از محصولات پرطرفدار بین ماینرها می باشد که با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، در استخراج بلاک‌های ارزهای دیجیتال کارایی بالایی دارد. همچنین توجه به جزئیات در طراحی و کاربری آسان واتس ماینر M20s، این دستگاه را به یک ابزار بی‌نظیر جهت ایجاد سود و بهبود کارایی ماینرها تبدیل کرده است.

مشخصات فنی واتس ماینر M20s

  • قدرت پردازش : 68 تراهش در ثانیه (TH/s)
  • الگوریتم‌های پشتیبانی‌شده: الگوریتم SHA-256 ( برای بیت‌کوین )
  • توان مصرفی : 3265 وات
  • برق مورد نیاز : 15.45 آمپر
  • مقدار صدا : 75 دسی بل
  • ابعاد : دستگاه واتس ماینر M20s به طول 390 سانتیمتر، عرض 220 سانتیمتر و ارتفاع 190 سانتیمتر می‌باشد.
  • وزن : 12 کیلوگرم /li>

قطعات اصلی واتس ماینر M20s

واتس ماینر M20s دارای اجزای مختلفی است که هرکدام وظایف خاص خود را انجام می‌دهند. در زیر به برخی از اجزا و خصوصیات فنی این دستگاه اشاره می کنیم :

1. چیپ‌ها یا اسیک ها (ASICs):

ماینر M20s از چیپ‌های ASIC به عنوان پردازنده‌های اصلی خود استفاده می‌کند. این چیپ‌ها به طور خاص برای انجام عملیات‌ ماینینگ بهینه شده‌اند.

2. هشبرد (Hashboard):

هشبردها بخشی اساسی از دستگاه‌های ماینینگ مانند M20s هستند. هشبردها حاوی چیپ‌های ASIC هستند که وظیفه انجام عملیات هشینگ (hashing) را بر عهده دارند. هشبرد ها مسئول تبدیل داده‌های ورودی به هش‌های قابل قبول توسط شبکه بلاک‌چین می‌باشند. تعداد هشبردها در یک ماینر می‌تواند متغیر باشد و بیشترین عدد از آن به عنوان توان ماینینگ دستگاه شناخته می‌شود. هر هشبرد واتس ماینر M20s از 105 چیپ KF1921 تشکیل شده است.

3. پاور ماینر (Power Supply):

واتس ماینر M20s برای اجرای عملیات خود به یک منبع تغذیه قوی و پایدار نیاز دارد. این منبع تغذیه برای تأمین انرژی چیپ‌های ASIC و سایر قطعات ماینر استفاده می‌شود.

4. سیستم خنک‌کننده (Cooling System):

به دلیل حجم بالای عملیات ماینینگ و گرمای تولید شده توسط چیپ‌های ASIC، واتس ماینر M20s دارای یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند است. این سیستم معمولاً شامل فن‌های خنک‌کننده و سیستم‌های انتقال حرارت موثر است.

5. کنترل برد ماینر (Controller):

این برد مسئول مدیریت و کنترل عملیات کلی دستگاه ماینینگ می باشد. به عبارت دیگر، در ماینر های از جمله واتس ماینر M20s کنترل برد کنترل کلیه بخش‌های ماینر از جمله هشبردها، سیستم خنک‌کننده، ورودی‌ها و خروجی‌ها، و تمامی قطعات دیگر را بر عهده دارد. این برد معمولاً با استفاده از یک پردازنده کنترلی (مثل میکروکنترلرها) عمل می‌کند و توسط کاربر یا سیستم مدیریت ماینینگ تنظیمات مختلفی را امکان‌پذیر می‌سازد. کنترل برد تمام واتس ماینر های سری M2x و M3x از نوع H6 می باشد.

برای خرید قطعات ماینر (هشبرد، کنترل برد، پاور) از فروشگاه تهران برد دیدن فرمایید.

 

6.کانکتورها:

M20s دارای کانکتورها و ورودی/خروجی‌های مختلفی است که شامل پورت‌های شبکه (Ethernet)، پورت‌های USB و دیگر اتصالات مرتبط با تنظیمات شبکه و ارتباطات خارجی ماینر می باشند.

مزایا و ویژگی‌های واتس ماینر M30s+

این دستگاه نسبت به مدل های پیشین واتس ماینر ویژگی ها و مزایایی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد:

  • قدرت پردازش بالا : این دستگاه با استفاده از چیپ‌های ASIC با توان پردازش بالا، توانایی استخراج ارزهای دیجیتال با سرعت بسیار بالا را فراهم می‌کند. M20s به عنوان یک ماینر قدرتمند برای استخراج بیت‌کوین مطرح است./li>
  • یهره‌وری انرژی: M20s توانایی استخراج بیت‌کوین با مصرف انرژی کمتر را دارا است. این ویژگی اهمیت ویژه ای دارد چرا که مصرف انرژی یکی از فاکتور های مهم تعیین کننده سود در ماینینگ است.
  • طراحی خنک‌کننده قوی: این دستگاه دارای سیستم خنک‌کننده قدرتمندی است که از فن‌های خنک‌کننده و سیستم‌های انتقال حرارت موثر برخوردار است. این ویژگی به حفظ دمای مطلوب دستگاه و افزایش عملکرد آن کمک می‌کند.
  • پنل کنترل قابل دسترسی: دستگاه دارای یک پنل کنترل است که برای کاربران امکان تنظیمات و مانیتورینگ آسان را فراهم می‌کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا وضعیت دستگاه را نظارت کنند و تنظیمات خود را اعمال نمایند.
  • اتصالات گسترده: Whatsminer M20s با دارا بودن پورت‌ها و کانکتورهای مختلف، از جمله پورت‌های Ethernet و USB، امکان اتصال به شبکه و دیگر دستگاه‌ها را فراهم می‌کند.

ارز دیجیتال قابل استخراج با واتس ماینر M30s+ :

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • کیور کوین (CURE) Curecoin
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable
  • کرون (CRW) Crown
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • ایمارک (DEM) eMark
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • ترا کوین (TRC) Terracoin

قیمت و خرید واتس ماینر M20s

در هنگام خرید دستگاه ماینر از سالم بودن بدنه و قطعات داخلی آن اطمینان حاصل کنید. خرید از فروشگاه های معتبر ریسک خراب بودن دستگاه و قطعات آن را از بین میبرد. قیمت واتس ماینر در کشور ما با توجه به نرخ ارز تغییر می کند. پس بهتر است قبل از خرید واتس ماینر M20s بودجه خودتان، قیمت ارز و سایر هزینه های جانبی آن را در نظر بگیرید. توجه به درآمد ماینر و بازگشت سرمایه آن نیز یکی از فاکتور های مهم هنگام خرید ماینر می باشد.

سخن آخر

استخراج بیت کوین توسط دستگاه های ماینر مانند واتس ماینرM20s نه تنها منجر به کسب درآمد مستمر و بدون وقفه خواهد شد بلکه از آنجایی که خرید و فروش بیت کوین به نرخ روز دلار صورت می پذیرد، سرمایه شما از افت ارزش دربرابر تورم در امان خواهد ماند. بازگشت سرمایه واتس ماینر M20s با توجه به نرخ ارز حدود 3.5 ماه می باشد که مدت زمان کوتاهی است و همین امر این دستگاه ماینر را به یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند.


 

در صورت نیاز به تعمیر دستگاه واتس ماینر m20s یا خرید قطعات آن (هشبرد،کنترل برد، پاور) می توانید از طریق شماره 09225907879 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در <href=”https://tehranboard.com/whatsminner-repair/” target=”_blank” rel=”noopener”>تهران برد ارسال و دریافت دستگاه ها به صورت رایگان و همگی خدمات دارای 10 روز گارانتی تست می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *